Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 14:18:17 +0200

Tere!

Türi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/06991 
aadressile Järva maakond, Türi vald, Türi linn, Viljandi tn 15a, Järva 
maakond, Türi vald, Türi linn, Viljandi tn 15, Järva maakond, Türi vald, 
Türi linn, Viljandi tn 15, Järva maakond, Türi vald, Türi linn, Viljandi tn 
15, Järva maakond, Türi vald, Türi linn, Viljandi tn 15, Järva maakond, Türi 
vald, Türi linn, Viljandi tänav L5, Järva maakond, Türi vald, Türi linn, 
Viljandi tn 15 (Kauplus-kohvik, Varikatus ja tankla, Vedelgaasi 
tankimisseade, Tehnohoolde hoone, Elektriauto laadimispunkt, 
Sademeveekanalisatsioon, Hinnapost) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitis vajab pädeva asutuse kooskõlastust

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27244501>  (menetlus nr: 
439709), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Türi Vallavalitsus) või menetleja (KALEV PAGARAND) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister